Protokół reklamacyjny
Zapoznaj się z regulaminem protokołu reklamacyjnego
REGULAMIN REKLAMACJI
- Zgłaszanie reklamacji:
- Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej, wypełniając druk reklamacyjny dostępny na stronie internetowej firmy, bezzwłocznie po ujawnieniu usterki.
- Wypełniony druk reklamacyjny należy przesłać na adres e-mail: reklamacje@electro5.pl lub złożyć osobiście w oddziale firmy.
Informacje wymagane w druku reklamacyjnym:
- Imię i nazwisko/nazwa firmy
- Numer telefonu
- Adres e-mail
- Numer faktury zakupu
- Szczegółowy opis wady towaru
- Oczekiwany sposób rozwiązania reklamacji (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy)
Procedura reklamacyjna:
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, firma potwierdzi jego przyjęcie i przekaże dalsze instrukcje dotyczące postępowania z wadliwym towarem.
- Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego.
Zwroty:
- W przypadku uznania reklamacji, towar wadliwy należy odesłać na adres podany przez firmę, chyba że uzgodniono inaczej.
- Koszty przesyłki związane z odesłaniem towaru wadliwego pokrywa firma, jeśli reklamacja zostanie uznana.
Postanowienia końcowe:
- Niniejszy regulamin nie ogranicza ani nie wyłącza praw konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 17.06.2024 r.