Protokół reklamacyjny

Zapoznaj się z regulaminem protokołu reklamacyjnego

REGULAMIN REKLAMACJI

  • Zgłaszanie reklamacji:
  • Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej, wypełniając druk reklamacyjny dostępny na stronie internetowej firmy, bezzwłocznie po ujawnieniu usterki.
  • Wypełniony druk reklamacyjny należy przesłać na adres e-mail: reklamacje@electro5.pl lub złożyć osobiście w oddziale firmy.

Informacje wymagane w druku reklamacyjnym:

  • Imię i nazwisko/nazwa firmy
  • Numer telefonu
  • Adres e-mail
  • Numer faktury zakupu
  • Szczegółowy opis wady towaru
  • Oczekiwany sposób rozwiązania reklamacji (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy)

Procedura reklamacyjna:

  • Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, firma potwierdzi jego przyjęcie i przekaże dalsze instrukcje dotyczące postępowania z wadliwym towarem.
  • Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego.

Zwroty:

  • W przypadku uznania reklamacji, towar wadliwy należy odesłać na adres podany przez firmę, chyba że uzgodniono inaczej.
  • Koszty przesyłki związane z odesłaniem towaru wadliwego pokrywa firma, jeśli reklamacja zostanie uznana.

Postanowienia końcowe:

  • Niniejszy regulamin nie ogranicza ani nie wyłącza praw konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
  • Regulamin wchodzi w życie z dniem 17.06.2024 r.